Morgonkoppen

Sitter nu vid min kära lilla dator och sippar kaffe, om ungefär två timmar bär det av till gymmet! Hör och häpna! Jag har ringt och bokat plats på ett pass med Bea, så nu jävlar ska det lilla kortet inhandlas och som jag kommer svettas och flåsa! Dock är det en liten sak som stör min annars så perfekt upplagda dag och det är att Jocke har blivit sjuk, så istället för att jag njuter av ensamheten (som vanligt på förmiddagarna) så får jag nu sitta och lyssna på hans snarkningar (förkylda människor låter lätt som utomjordingar när de är förkylda). Iofs så snarkar Rocky oxå...men ändå!
Jag köpte ett par nya träningsbyxor för ett tag sen, så dom ska invigas idag! Nej, om man skulle bli lite samhällsinformerad och kolla på nyhetsmorgon en stund! Hare!

Kommentarer
Postat av: Tjollan!

booö. lycka till med träingen. :) vad roligt för dig :) jag ska bli helt jävla klar med skit mög faskapet idag. det har jag bestämmt. så vi kan väl höras ikväll och bestämma om imorrron!? pusseneuss!

2010-01-14 @ 11:59:39
URL: http://tjollie.blogg.se/
Postat av: Millan

Haah ja hade vist läst detta inlägget :) trodde du mena att du skrivit ett nytt! Ses imorron puss

2010-01-14 @ 19:36:29
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback