övertid!

Jag skulle ju egentligen bara jobbat till klockan 12 idag, men jag blev kvar ända till 14! Gjorde iofs inte så mycket, det ända var att det är så galet kallt inomhus på kontoret! Typ 15 grader bara! BURR! Imorgon ska jag kanske få dela med bilen, skönt! Och får jag inte dela med bilen så HOPPAS jag att jag får va inne imorgon med, jag är inte skapt för att vara ute i kylan!
Hehe jag ringde Telia nyss för att fråga en sak om hemtelefonin, först så säger rösten att "Tyvärr så kan vi inte ta emot ditt samtal, var god försök senare" trots att jag knappat in allt rätt! På mitt fjärde försök så kom jag iaf fram och då sa rösten, att min kötid skulle bli ca 3 minuter. Perfekt tänkte jag! Men sen efter en stund så säger rösten "Du har köplats 78". WHAAT?! Vad hände med mina 3 minuter lixom?? Men sen gick det ändå ganska fort och jag fick mitt ärende avklarat!
Förresten, jag skrev ju några rader högre upp om att det var ruskigt kallt på kontoret, jag har haft mössa på mig hela dagen och nu när jag kommit in i värmen och druckit en megakopp med kaffe så börjar jag bli sådär härligt rödblommig i ansiktet! Jag ska seriöst börja tappa upp ett varmt bad nu, fick badskum av Zannie i julklapp så det måste ju användas. På lördag ska jag på min släkts årliga gåsmiddag (en tradition från Österrike) hemma hos pappa och sen efter middagen så har Tjollan och Arnido partajj med Brats-tema, vilket kommer passa mig ypperligt bra. Hehe det är så kul med tema-fester, min nästa fest jag ska ha kommer att bli en fest med 80-talstema. I LIKE!
Nu ska jag gå och vrida på badkarskranen med hett vatten. Jag kommer typ dö av trötthet sen efter, man blir alltid så jäkla mosig när man har badat! Men det är bra, för då kanske jag kan somna i normal tid inatt. Jag har inte kunnat sova tre nätter i rad nu, har hört att det har varit fullmåne, vilket kan göra att man får svårt att somna, eller så är det mina tankar som virvlar runt alldeles för mycket!

Platt möss-frilla, rosig i fejjan och den knallgröna tröjjan på, kan man bli hetare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback