Sova bort sin halvlediga dag?

No way! Eller om jag hade kunnat bestämma själv över hur länge jag kunde sova så skulle jag ju lätt ha sovit till typ 11, men nu var det så att jag vaknade redan vid 8... Dessutom så hade jag svårt att somna igårkväll! Låg o snurrade och stirrade i taket i typ 2 timmar innan jag lyckades somna.
Men nu blir det nya friska tag, ska ut med voffie strax och sen ska jag bege mig bort mot gymmet! De e så skönt att gå o träna på förmiddagen, det är så mycket lugnare då! Brukar mest vara söta små pensionärer som sitter på cyklarna och några huckle-kvinnor i jeans+halsduk som springer runt. Haha förut så pratade jag o Hemming om att han hade sett en kvinna i halsduk och jättemånga människor i jeans som tränade, så när jag ser dom här personerna som är klädda så, så brukar jag alltid fnissa till tyst för mig själv!
Nu står Rocky och kraffsar på mig, bäst att gå ut dirr! Skriver nog ett inlägg efter gymmet. Heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback