U.A

Utan Anmärkning! Fyfan vad glad jag blev, han som besiktade var jättesnäll och jag fick vara med hela tiden, han tyckte att min bil var jättefin och fick inga anmärkningar alls! Sjukt skönt!
Så det blir en sommar till med Bettan! Jag hann även in en snabbis till speccan (specsavers) och bokade in en tid på fredag, ska kolla om jag behöver starkare linser åsså ska vi testa en dygnet-runt-lins för att se om jag slipper bli torr i ögonen om kvällarna. Imorgon är jag ju ledig från skolan så jag ska plugga lite hemma och vid 12 tänkte jag o Bea gå på BodyPump, har aldrig testat det förut, har hört att man blir heelt död och speciellt i armarna. Jag har fått mer och mer träningsvärk under dagen, mest i armarna åsså lite på sidorna av magen och i benen, men det blir nog bra!

Nu tänkte jag kolla lite på teve, ska avboka tvättstugan oxå, pallar verkligen inte hålla på att springa ute nu när det är snöstorm! Tvättstugan ligger ju en liten bit ifrån porten, så jag ska kolla om det inte finns på fredag istället! Heis!

BaconOst är sjukt underskattat! Galet gott på knäckisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback