Ibland är man grym

Vissa grejjer som att parkera bilen snyggt, göra en snuskigt god kopp kaffe eller baka en riktigt kladdig kladdkaka kan vara sjukt svårt. Det är inte alltid som jag lyckas. Men när jag gör det, fan vad stolt man blir över sig själv!
Jag hatar (HATAR) att fickparkera, det beror nog mest på att min lilla Bettan inte har något styrservo (ratten är sjuukt seg att snurra på när bilen står still) så jag brukar få köra fram o tillbaka en jävla massa gånger ibland. Men när det går på första försöket, blir jag fan helt till mig! Idag lyckades jag göra en så jävla god kopp med kaffe, att jag var tvungen att göra en till. Och vet ni, den andra koppen blev precis lika lyckad som den första! Nästan ett hat-trick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback