Bakis-tisdag!

Jag kan ju erkänna att det slank ner några öl, jag blev ju ändå bjuden! Men absolut inte överdrivet många, jag var lite lagom salongsberusad och hade skitkul! Tyvärr så har min kamera inte behagat börja fungera ännu, så bilder från igår kanske kommer en annan dag. Har snackat med syrran som känner en butikschef på Expert (där jag köpte kameran) och snart får jag svar på om jag kan göra något eller om det bara är att skrota min lilla rosa kamera! Var ju hemma innan tre iaf, men blev lite för lite sömn för min del, så jag har varit sjukt trött! Tur att jag bara hade en lektion idag och den var rätt slapp, vi pratade om hur svenskar "är". Tystlåtna, konflikträdda och tungsinta var några ord som kom upp och jag tyckte att det var kul, för nästan allt som sas stämde! Dock så var det en brud som blev sur när vi tyckte att man inte ska prata nedlåtande om svenskar, då började hon prata om att alla svartskallar hit och dit, sen blev det vild diskussion! Jag satt mest och höll tyst. Var på biblioteket idag, boken jag bokade (hehe) hade kommit och jag ska snart börja läsa den FJÄRDE Twilight-boken!



Avundsjuk, Mills? :)



Tack för den här tiden, Kameran!

Och Mamma, du behöver inte oroa dig för jag var inte så bakis idag, mest trött, men jag har skött skolan ändå!

Kommentarer
Postat av: Millan

Avundsjuk ? Nää? Jag fick hem min i torsdags! :) så jag är inte ett dugg avis! :) synd eller ? :)

2010-03-30 @ 15:45:47
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback