Banankontakt!

Zannas o min frulle satt som ett smäck tidigare idag! Sen var vi runt en snabbis på Ikea, Rusta, Skopunkten, Din sko och H&M. Jag köpte jättelite saker, eller billiga saker iaf. Som självklart var inräknade i min månadsbudget :) Och supersnälla Zanna köpte ett par skor till mig oxå! Ni vet, ta tre, betala för två på Skopunkten! Dom tänkte jag ha på mig ikväll, ska ju på studentskiva! Det är Zannies lillasyster som tar studenten i år! Dock så tänkte jag köra på en nykter kväll, har ju skola imorgon. Nej nu tänkte jag göra lite middag, blir torsdagsmat: ärtsoppa och pannkaka! Bilder funkar tyvärr inte att lägga upp just nu, så ni får bilder i senare inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback