Blä vilken dag!

En typisk måndag har det varit! Första lektionen var ju ett skämt, så jag o Bea drog efter en timme, vi har prov på onsdag och dagens lektion var helt orelevant! Så vi tänkte att vi skulle ge blod på Södertappen, men jag har ju precis avslutat min pencillinkur, så jag var tvungen att vänta i minst 2 veckor innan jag fick ge blod, så vi vände snällt. Köpte lite lunch på Subway, det slank ner fort! Sen hade jag nästan tre timmar kvar till min nästa lektion så vi åkte hem till Bea i Hammarbyhöjden och drack lite te! Sen eftermiddagslektionen gick superfort, jag o Melissa började med ett grupparbete som var superenkelt, tillsammans ska vi göra G-delen som ska lämnas in imorgon och sen har vi en vecka på oss att göra individuella VG-MVG-delar!
Jag ska träna om lite mindre än en timme, blir Bodypump idag! Måste fan jobba på mina armar, man vill ju inte ha gäddhäng i sommar ;)
Blev jättesugen på att klippa lugg idag, men jag ska fundera lite mer på det, jag brukar tycka lugg är kul i typ 3 minuter, sen brukar jag ångra mig och svära över att jag klippte lugg! Jag har två superstora virvlar fram i håret, så luggen brukar lixom inte ligga ner nå snyggt! Men vi får se! Nu ska jag äta något innan träningen!

Vad tycker ni? Med eller utan lugg?
(Strunta i alla olika hårfärger!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på lugg!! Du passar ju jätte bra i båda, men du kan verkligen bära upp en lugg och är så otroligt fin i den. =D

2010-03-08 @ 19:39:20
Postat av: Millan

Jag röstar som ovan! Tycker också att du ska ha lugg! Om de sen skulle visa sig efter ett tag att du ångrar dig, så växer den ju ut igen :) puss

2010-03-09 @ 08:20:26
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback