Bra vibrationer!

Efter skolan så tog jag en snabbfika med Sara och Linda, sen drog jag mig bort mot Fridhemsplan. Tänkte ju testa på dom där vibrerande ståsolariumen. Klant-jag glömde min plånbok hemma, men supersnälla silverSara lånade ut en hunka till mig, så jag kunde både dricka kaffe och sola! Det var jättekul att stå o skaka, men fyy vad jag svettades! Luktade som en svettig kebab när jag skulle åka hem! Dessutom var det rätt så dyrt, men nu har jag iaf testat på det. Får se om jag får någon träningsvärk imorgon då! Snart ska jag träffa Mills i centrum, jag har redan kollat i videobutiken så att New moon finns inne, och det fanns jättemånga! Hoppas hon ringer snart, så jag kan gå mot centrum! Våfflorna får jag nog ta o äta en annan dag! Nu ska jag surfa runt lite här innan hon ringer. HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback