En powernap senare!

Packade ner typ allt som är mitt i köket, blev nästan tre kartonger! Sen blev jag lite trött och pausade, la mig tillrätta i sängen och läste den tredje boken, jag började ju läsa om den igen, och hade bara kommit halvvägs, så jag måste ju läsa ut den först innan jag kan börja på den fjärde. Men det lär ju gå rätt så fort, jag läser snabbt! Runt tre-snåret så somnade jag in och har sen dess sovit i typ tre underbara timmar, så nu känner jag mig mycket piggare och återställd! Ska snart ut på långpromenad med Rocky, Zanna ville följa med oxå, så henne ska jag möta om en liten stund. Imorgon så flyttar dom här hyresgästerna ut från min lägenhet. Äntligen säger jag! Som jag har längtat, ska bli så skönt att bo allena igen (Rocky bor ju iofs med mig, men han slänger inte sina gamla äckliga strumpor överrallt) Nej, upp och iväg!

AndyPandy o HannahBanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback