Färdigtränad!

Träningspasset kändes hårt och härligt, jag var helt mör i benen på spinningdelen, svettades så mycket att det bara rann om mig! Men det är sköönt! När jag kom hem så gjorde jag mig en äggomelett med crabfish i, den satt som ett smäck! Imorse i skolan så skulle vi ha lite avslutningsfika och typ ALLA hade med sig sjukt mycket fikabröd, kakor, läsk, chips och godis... Det var verkligen the table of temptations! Men jag höll emot, jag hade med mig min lilla rosa termos med chaite, så den slurpade jag på. Jag hade dessutom precis käkat frukost innan jag kom dit. Sen satt Bea brevid mig och var lika duktig hon, det är så skönt att ha någon som hjälper o pushar på i både träning och mat!

En helt annan sak som oxå hände på samma lektion var att Titoo, en lite konstig karl i min klass säger helt plötsligt att något saknas på mig och jag frågar vad, då sa han att mina naglar inte hade någon färg och det brukade jag minsann ha! Haha kul att någon lägger märke till en sån lite grej! Jag var tvungen att ta bort nagellacket i lördagskväll för jag jobbade ju i söndags, sen har jag inte orkat lacka om mig! Nej nu tänkte jag gå o lägga mig o läsa lite twilight-bok igen, man blir ju för fan besatt!! Jag har nästan läst ut andra boken o jag har fått låna den tredje av Mills oxå, så den komme jag nog börja på ikväll! Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback