FLYTTDAGEN!!!

Äntligen är den här! Ska tokpacka nu på förmiddagen, ska träna med Bea oxå, nu kör vi hårt. Först Spinning sen Core direkt efter. Skojja inte jag kommer att svettas! Sen efter träningen ska vi luncha och Bea ska hjälpa mig med matten. Är ju så kass på den, så får se hur det går. Dock så är Bea grym!
Jag har news om min kamera oxå, tyvärr fortfarande trasig, men tydligen så SKA det gå på garantin. Ska leta upp mitt kvitto, det ligger i min lägenhet som jag flyttar in i senare idag! Haha det funkade att föra över bilderna från i måndags! Här kommer dom finaste!


Le Snoff och Sniff




Roggan o Snoff



Hamme tittade ju förbi oxå!



Och självklart, studenten Tezzie

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag ska ju till ditt jobb då på freda!! Så jag ska ringa dagiset och fråga om dem behöver mig någon vecka ! Sen skriva ut allt jag behöver ha med mig' :) osv.. Jaa jag vet att du flyttar :) vad kulit! Du får ringa sen ifall jag kan göra något för dig!! Puss

2010-03-31 @ 10:32:26
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback