Frispråkarn - Singel

Haha, den låten är ju lite halvskön sådär! Jag har skämtat om att det kommer bli min låt, refrängen går undgefär såhär: "Jag är singel (singel), jag är singel (singel)..."typ 5 gånger!
Men dom låtar som jag tycker har fastnat mest och jag tippar kommer bli top 3 är: Salem al Fakir - Keep on walking, Ola - Unstoppable och Eric Saade - Manboy. Lätt! Dock så BÖR Ola ändra sin frilla! Han ser inte klok ut!



Jag trotsade vädret och gick bort till träningshallen, det var ganska lugnt på gymmet, dock så var det proppat med snorungar i bassängen, så tur att jag inte tänkte simma! Jag körde på lite halvlugnt och lyckades döda 45 minuter! Körde nästan bara ben, så imorgon kommer jag säkert halta fram pga träningsvärk! Vet ni en sjuk sak som jag kom på nyss, jag skrev ju för någon vecka sen att nackdelen med de här fantastiska pencillinet är att jag alltid brukar bli fruktansvärt risig i kistan, men jag har inte märk av det alls! Har nästan blivit bättre i magen med pencillinet! Ska testa typ två veckor sen utan gluten o laktos när min pencillinkur är slut, Melissa i min klass gör det just nu o jag känner mig inspirerad att testa det jag med! Nu dricker jag tex en laktosfri smoothie, en sån där med banan o fryst mango, sen har jag haft i en skvätt apelsinjos o laktosfri vaniljyoghurt! Nu ska jag hoppa in i duschen, ska på middag hemma hos Puongpech i klassen, hon ska bjuda på äkta thailändsk mat! Hoppas bara det inte blir för starkt, jag är så jävla känslig för stark mat! Jaja hörs sen!

Kommentarer
Postat av: zanna

hahaha OOOOLAAAAAA :D puzzzzz

2010-03-01 @ 15:10:32
Postat av: Anonym

Ja gör det! Vi kan köra tillsammans, ska nog förlänga min gluten o mjölfria period. Fick höra av en på jobbet att hennes son hade ätit glutenfritt 6mån för o veta säkert! haha. Hoppas ni haft mysigt idag. Blev lite irro att jag inte kunde komma. Har legat hemma halvdeckad på soffan o haft hosta o gråtattacker (kärringvarning). Hoppas det är en en-dags-förskylning jag åkt på!

2010-03-01 @ 19:52:40
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback