HetsHets!

Läste ut den tredje boken igårkväll, sjukt bra, ska leta efter den fjärde boken idag! Ska ändå köpa ett rutigt skrivhäfte som jag ska ha på matte B-kursen. Nyss ringde Högdalens äldreboende och dom hade en lucka mellan 13-21, men jag går ju i skolan mellan 13-17, men dom sa att jag bara skulle komma då såfort jag kunde efter skolan. Skönt med pengar iaf! Trist förmiddag, alla är ju på sina jobb eller i sina skolor o jag vaknade ju såklart redan vid 9! Jag skulle iofs ha kunnat träna, men jag hade ingen motivation till det idag. Skönt att solen skiner igen iaf, men jag har hört att det ska snöa imorgon igen, man blir ju helt nere när man ser snön! Känns som att den här måndagen kommer att bli skit! Men vi får se, det kanske blir en bra måndag? Hörs sen. Förresten har hittat två snyggingar som är rätt så lika varandra! Dock inte så megalika på dom bilderna jag hittade, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback