Hurtbulle AB

Fyfan vad duktiga vi är! Jag, Rocky och Bea blev det tillsist som kom iväg på promenaden. Vi möttes i svedmyra och promenerade hela vägen till Gamla stan för att köpa oss en varsin kopp med vit varm choklad på Chokladkoppen. Det tog oss cirkus 1,5 timmar, inte så illa pinkat! Den varma vita chokladen var ju helt OK, inget hallelulja direkt, men den slank ner! Om lite mindre än en timme ska jag möta Kamilla och efter det ska jag hämta Nattis så blire bio! Om någon vill följa med och se Avatar, så är det bara att slå en pling!
Jag är helt frusen i mina lår nu, dom är helt röda! Har ändå tagit en varm dusch, men det tar väl en stund för blodet att börja rinna igen ;)
Nej nu ska jag läsa andras bloggar som vanligt, här kommer lite bilder från idag, blev inte så många!

Haha måste bara berätta, när vi kom fram till det här Chokladkoppen så finns det en glaslucka där det står "Take Away" på, så vi ställer oss där och kollar in, och under tiden så står det en karl som jobbar där innanför och eftersom han inte börjar prata med oss, så frågar jag om man kan få beställa här. Han ser lite frågande ut, men sen får vi beställa och betala... Haha vi kände oss som värsta turisterna, dom kanske inte hade take away på vintern, men vafan luckan va ju öppen! Dom kollade lite konstigt på oss sen! Hehe ni skulle ha varit där! Heis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback