I städartagen!

Eller kanske inte just städartagen, men rensartagen! Jag hjälpte ju syrran i helgen att rensa bland hennes kläder som legat på pappas jobb hur länge som helst! Och idag så har jag själv rensat i min garderob. Dock så rensade jag bort typ en halv säck, lika mycket kläder som jag fick av syrran, så nu är det ju fullt igen...Meen jag kommer säkert att göra fler rensningar. Har samtidigt tvättstugan, skönt min lilla tvättsäck var helt full! Idag var sista dagen i skolan för den här perioden, fick reda på betyg i ena kursen, Etik, fick bara ett G, men jag har ju inte ansträngt mig det minsta! Den andra kursen, Omvårdnad, vet jag nog inte förrän på måndag var jag har fått för betyg. Imorgon är jag ju helt ledig! Ska nog träna på dagen, fortsätta rensa här hemma och sen ska jag åka med mammsen till Nynäs. Ska ju på intervju för ett timmisjobb där jag praktiserade. Fast det är sån här gruppintervju, känns lite läskigt! Nu ska jag gå på lilla klädkammaren, där det finns sjukt mycket grejjer! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback