Ikea, Bea och Bygg

Vi va på Ikea i typ två timmar bland alla andra svenssons! Vi fikade på deras 5-kronors fik och där satt Özz Nujen och fikade! Jag handlade ingenting bland möblerna men på det där utanför kassorna "Montera och dinera" så handlade jag lite snask och i kassan satt ingen mindre än Bea! Så vi chittchattade lite och sen åkte vi hem och jag hjälpte till att bygga ihop lite saker som Zanna o Christoffer köpte! Tjusigt blev det! Ush imorgon börjar skolan igen, sportlovet har varit sjukt skönt! Men nu är det bara två veckor kvar att det nuvarande schemat, sen börjar jag i två nya kurser! Men nu tänkte jag gå o lägga mig, jag börjar ju redan 8:30 imorgon med det trista ämnet Etik o livsfrågor... Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback