Morgonstund har guld i mund?

(Vad fan betyder MUND?)
Gick upp strax efter nio idag, alltså typ en timme sedan. Har gjort en god smoothie och sitter nu o zippar på mitt chaite. Har även varit ute en snabbis med hunden o fy satan vad kallt det var ute! Inte helt OK!
Dagens planer är att antingen ska jag gå o gymma eller så ska jag, Bea o hennes kompis Sanna ut och långpromenera, solen skiner ju så det kanske är skönt! Sen vid fyra-bläcket ska jag möta Kamilla så ska vi åka ut till biltema, hon skulle köpa någon färg tror jag! Och sen ikväll ska ju jag o Nattis på bio. Guud vad skönt det är att ha sportlov! Imorgon börjar jag jobba på äldreboendet, det ser jag fram emot!

En dusch någon?

Kommentarer
Postat av: Frida

Du förstår ju innebörden av morgonstund har guld i mund. Att om man kommer upp tidigt så får man mkt gjort. men det är ungefär samma som att säga att morgonstunden har samma innebörd som om att ha guld i händerna. något som har samma värde som guldet. blev det lite klarare?

2010-03-02 @ 14:53:33
URL: http://friiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback