Najs dag!

Trots det faktum att jag vaknade och kände mig som en 97-åring imorse så har dagen artat sig hyffsat bra! Hade ju prov idag, jag satt i typ en timme, sen kände jag mig klar. Först av alla som vanligt! Sen träffade jag Sara en snabbis och nu har jag tvättstugan. Jag har dessutom ett till prov imorgon som jag har suttit och pluggat till! Nu senast jag var nere i tvättstugan så mötte jag en granne som stod och höll på med boknings-skärmen och inte fattade hur man gjorde, så jag hjälpte honom. Sen började han prata och prata och prata! Herregud! Men sen gick han iaf och jag fick hänga min tvätt på tork. Sen när jag var påväg från tvättstugan och till min port igen (jag måste ju gå sjukt långt för att komma till tvättstugan) så sticker han ut sitt huvud från ett köksfönster och frågar om jag inte ska komma upp på fika! Haha jag ba "Eehh nej tack, det är bra!" Knasiga grannar jag har!



Det är ju sjuukt fint väder ute! Dock så blåser det lite svalt, men himlen är helt blå här! Ikväll ska jag oxå träna, det blir mitt favoritpass bodypump/spinning! Först muskler sen svettas som en dåre. Nej nu ska jag dricka mitt te. Hörs! P.s TACK för alla fina kommentarer jag har fått dom senaste dagarna! ♥ D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback