Ordentlig sovmorgon!

Jag ställde inte klockan idag, jag brukar ändå inte sova längre än till nio i vanliga fall, men idag så sov jag ända till 11:21! Och jag som tänkte att jag skulle gå på ett träningspass vid 12-snåret, men det har ju redan börjat och jag sitter o äter frukost! Knäckemackor med kaviar och ost och en stoor mugg med chaite.
Snön har gjort ett gästspel igen, det bara vräker ner, då blir man ju lite trött! Men jag ska minsann ta mig bort till träningshallen ändå! Jag har ju inte tränat på snart två veckor, och jag har ju inte ätit det bästa heller... Men jag ska träna lite lugnt idag, käkar ju fortfarande pencillin. Nej om man skulle svida om till träningskläder och pulsa bort mot centrum! Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback