Slapphet

Igår så orkade jag inte blogga så mycket, jag vara bara hemma, gled runt i min rosa mjukisdräkt hela dagen. Men jag var lite effektiv o var nere i tvättstugan för sista gången här! Sen har jag packat ihop två lådor till, jag flyttar ju på onsdag! Jag fixade hem båda Twilight-soundtracken och lyssnade på dom, man blev lite deppig, det är just en speciell låt som dom spelar precis när Edward har lämnat Bella o hon bara sitter i flera månader, den låten började jag nästan att böla till!
Upptäckte ett nytt favoritprogram på MTV, det heter Taking the stage, skitkul program, och dom har en maraton-weekend med såna avsnitt, så nu sitter jag o kollar samtidigt som jag äter frukost. Haha sov i tolv timmar inatt, dessutom så har ju klockan vridits fram en timme så jag sov i 13 timmar kan man säga! Nej skriver nog mer senare idag. Hepp!

Haha Mills tog lite ego-bilder innan vi drog ut i fredags!


Kommentarer
Postat av: Millan

Wowowioo hoooo

2010-03-28 @ 20:42:30
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback