Vitaepro

Haha vitaepro-reklamen är ju så LAME!! Speciellt hon med det mörka håret som är i stallet. "Jag hade muskelvärk och var schtel i kroppen". Ååh reklamer som man stör sig på är så sköna! Havrefras-reklamen med idol-Olas look-a-like som är utklädd till fågelskrämma, bruden i Baileys-reklamen som älska kaffe och för att inte tala om kvinnan i bilen som får stenskott, hennes påskärring-sjal ser ju ut som största skämtet EVER! Listan kan göras lång, jag kollar nog för mycket på teve... Nu skrapas det Triss på fyran, hoppas hon vinner mycket! ÄÄH hon vann "bara" 50 000. Nu ska jag dra mig mot skolan om en liten stund. Heis.

Mills and me!

Kommentarer
Postat av: Millan

Vi blir riktigt bra på bild måste jag säga!

2010-03-17 @ 10:00:17
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com
Postat av: zanna

haha SCCHTEEL i kroppen :D bästa..puzzz

2010-03-17 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback