Ett glas rosé tack!

Nejmen vilken tur att jag har en kall box i kylskåpet då! Jag ska alltid ha en box redo i mitt kylskåp. Det var en av mina regler som jag satte upp för mig själv när jag flyttade tilllbaka hit till min sköna lägenhet. Än så länge har jag hållt det! Jag var iväg o tränade själv i typ 45 minuter, blev sjukt svettig! Kommer säkert ha lite träningsvärk imorgon, körde mest ben. Har hört att det är bra att inrikta sig på en muskelgrupp i taget när man tränar! Sen har jag även hunnit med att vara i farsta centrum en snabbis med Zanna o sen åkte jag hem till Emelie o fikade lite. Men nu sitter jag här med ett glas kall rosé o njuter! Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback