Jag har tur!

Det finns dom som inte har några vänner alls. Jag har inte bara en bästis, utan jag har lyckan att ha fyra väldigt nära vänner, jag kallar dom alla för mina bästa vänner. Sen har jag dessutom turen att ha en massa sköna kompisar som oxå betyder mycket för mig! Tack för att ni finns!

Zanna: Vi har känt varandra sen vi var ungefär 10 år och nu bor vi grannar med varandra. Vi har varit med om mycket, både bra och dåliga saker, men det har bara stärkt våran vänskap. Du är alltid med på noterna, vi har en massa uttryck och rörelser som bara vi förstår. Att du dessutom har lyckats fånga Christoffer, det är bara top notch! Jag minns första gången som vi började vara med varandra på riktigt, det var på Hair & Beauty-mässan för en herrans massa år sedan, sen var det vi genom vått och torrt! Vi har tillochmed vårat eget språk, som ingen hänger med i. Love u! ♥

 

Kamilla: Vi brukar alltid säga att vi känt varandra sen innan vi var födda, och det stämmer typ. Det hela började med att våra mammor blev vänner och sen har det fortsatt! När du bodde i L.A så var jag ofta och hälsade på, speciellt en sommar. "Är du ledig i eftermiddag? Jag kommer till Sturup då!" Det var härliga tider. Sen flyttade du upp hit och in till Arne. Du är ofta lugn, precis som jag, men kommer ett galet erbjudandet upp så nappar du! Vi brukar ofta hitta på tokiga saker, som nästan alltid förgylls med fotobevis! Guld till Peter lixom! Love U ♥

 




Hannah: Min riktiga storasyster. När vi är tillsammans så kan det ofta se ut som om att vi bråkar, men det gör vi bara av kärlek. Syskonkärlek. När vi var små så fick jag vara "grannen" när vi lekte, men jag tyckte att det var kul! Tack vare dig så fick jag Rocky, han betyder mycket för mig! Nu bor du i Skottland med Andy och jag längtar tills du kommer hit och hälsar på igen. Även om vi kommer tjaffsa lite, så betyder det ingenting, jag älskar dig ändå! Jag saknar dig alltid när du inte är hemma, och vi kan alltid prata om allting. När vi bodde tillsammans så hade vi våran tradition att kolla på SATC och äta kladdkaka eller grönsaksstavar i dipp. Så jag tänker alltid på dig när jag ser The Shoebox i min bokhylla eller när ett avsnitt går på teve. Love U ♥



Nathalie: Min andra storasyster! Trots att det är några år mellan oss, så märks det inte. Vi lärde känna varandra på Vivo, stället där du var solskenet i stormen. Du är min enda singelvän och jag njuter av våra stunder tillsammans! Du har verkligen blivit en i familjen och är lika ofta hos min pappa som jag själv är! Du är oxå alltid med på alla upptåg och stöttar mig förhoppningsvis lika mycket som jag stöttar dig i "singelkampen". Sover ofta över och envisas alltid med att sova som en liten korv på soffan. Love U ♥

Kommentarer
Postat av: zuu

naa söt :) tack för att DU finns!! love u too! puzz

2010-05-25 @ 22:08:10
Postat av: Millan

:) vad fint! Älskar dig också loppsi, guld till Dig <3

2010-05-26 @ 11:25:59
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com
Postat av: hannah

men hallå, nu sitter jag här i skottland och bölar haha.. va fint skrivet :) älskar dig oxå!! världens bästa syster! vi ses snart <3

2010-05-27 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback