Mr. Sniffles, it´s time for U to leave!

Jag har dragit på mig en förkylning så jag ligger här o andas med öppen mun typ. Lät som en liten groda för några timmar sedan. Sov inte många timmar inatt, har vaknat o inte kunnat andas, men sen imorse när jag hade tänkt gå upp och gå till skolan, så bestämde jag mig för att stanna hemma ändå. Inte så kul att sitta o snyta sig hela tiden o inte kunna prata. Dock så var det sista lektionen för terminen, men jag har faktiskt varit på ALLA lektioner i den här sista kursen, så att jag missar den här gör inte så mycket. Har sovit typ hela förmiddagen, tog en ipren imorse när jag vaknade så nu känns det lite bättre iaf! Jag har inte feber, så det är bra! Hörs.



Så himla fin bild på mig o Mills!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack darling! ja ush, det är inte kul! Men det ingår i livet =( hoppas vi ses snart!

2010-05-25 @ 15:28:12
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback