Trosa

Jag har varit i "världens ände" idag. Tyvärr kan jag inte ta credd för den fyndiga förklaringen till Trosa. Det står redan på en skylt där! Vädret har ju varit kanonfint så jag o Nattis har haft picnic där. Nu är jag hemma o väntar på att min bakade potatis ska bli klar i ugnen.
Gårdagen var rätt lugn, var inte bakis från fredagens utgång då vi började på Fridays och sen Golden Hits för hela slanten! Nattis har sovit hos mig hela helgen oxå. Igår blev det ju schlager, tyskland vann och jag tycker låten är helt ok! Jag tror att moldaviens, frankrikes och greklands låt kommer att spelas flitigt hemma hos mig!
Nu tänkte jag fortsätta kolla på Gossip Girl, men vi hörs nog imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback