det här är INTE cool.

Altså det är lördag MORGON, VARFÖR ÄR NI PÅ MIN BALKONG BYGG-GUBBAR!!! Det är inte okej. Eller shysst att ni jobbar helg för att få klart min balkong, men ffs, kan ni inte vänta till klockan e lite mer än 9?? Tur att min gårdag inte blev så tung... Det var jag, hunden och ett paket kakor till tonerna av Lets Dance. Härligt. Men ikväll kommer det bli stenhårt! Pirat-tema-fest hos K och A, som firar äntligen-slutat-på-helvetes-jobbet respektive 25 starka jordsnurr. Jag har sett fram emot den här kvällen typ hela veckan. Man kan säga att jag har levt på att se fram emot festen. Det har varit en riktigt tung vecka på firman. Inte för att det har varit många kuponger att snacka om. Bara skittråkigt. Och desutom har jag seriöst suttit fast-limmad i kassan heeela jävla veckan... Så man har ju fått charmiga sitt-sår på göten typ... men dom kommer jag skaka bort ikväll på "dansgolvet" vill jag lova!

 HAHA nu har bygg-gubbarna dragit ifrån min balkong. ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback