Livsyogaaaaaaaaa oouummmm

Hahahaha! Alltså jag o Tjollan skulle egentligen kört Bodycombat idag, men vi hamnade på reservlistan och sen fick vi inte plats, så då kollade vi på schemat vad det var för mer pass som började 18:30 och det var spinn eller livsyoga. Vi valde yogan och HERREGUD vad sjukt det var! Först så började alla att låta sådär "haaauuummmmmmmm" flera gånger! Och sen skulle man ligga och stå o sen ner på alla fyra o rulla ihop sig som en "traktor" dessutom skulle man "eldandas" (man andas snabbt med näsan och det lät som om det var 20 hundar som sniffade efter kött) eller så skulle man "spänn anus och dra in naveln mot ryggen och håll kvar!" OMG vad jag o Kamilla höll på att dö av skratt hela tiden, men vi sa inte ett knyst under hela passet, (dock så kunde vi inte kolla på varandra för då hade vi asgarvat) men såfort vi klev ut från träningshallen så brast vi! Jag vill inte gå på den livsyogan fler gånger! Dessutom tyckte jag att instruktören lät lite gej!

Ska verkligen försöka att komma iväg på Bodycombat på söndag istället! Förresten jag har hittat jordens skönaste t-shirt! En med Leif GW tryck på! En sån skulle jag vilja ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback