En helt vanlig söndag!

Nu är alla jul-dagar slut! Jag och Jocke ska kanske ut på mellandagsrean idag, fast jag är nog mer sugen på det imorgon, lär ju va mindre folk då! I fredags på kvällen så gick jag över till Zanna, och sen kom Jocke oxå, och han och Snoffie delade på en flaska Mintu. Sen var helt plötsligt båda grabbarna askalas typ. Men vi kom hem ändå. Och gårdagen var rätt så lugnt, vi åkte till pappa vid 17 och åt grillad kött, potatispuffar och beasås. Dessutom så fick jag mer julklappar! Smink, presentkort och ytterligare en blender! Så jag ska åka och byta den ena imorgon till något annat tjusigt köksredskap.
Vi har fått låna Batman-lego-spelet av lillebror oxå, så igårkväll satt vi och spelade för fullt! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback