Tidig dag!

Idag slutade jag jobba redan 11:45, hur skönt är inte det?!
Så jag åkte direkt hem, hämtade Rocky och så åkte vi till pappsens jobb för att fixa tillbaka mitt ordinarie däck, byta däckfälgar och vaxa bilen. Nu ser den värsta pimpad ut! Jag glömde ta bild, men jag kan försöka komma ihåg att göra det imorgon! Imorrn är jag förresten ledig, jag och Jocke bytte en semesterdag förut, så nu ska vi byta tillbaka. Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på, men det finns ju en hel del kvar att packa ner, så jag kommer nog kunna hålla mig sysselsatt under morgondagen. Nu ska jag fundera ut något gott att äta till middag. Någon som har något förslag?
Ha det!

En smulpaj jag gjorde typ förra veckan. Den tog slut på en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback