finanskriiis

Kollar som vanligt på morgonen på Nyhetsmorgon där det var tre snubbar från olika banker som pratade om att dom trodde räntan skulle stiga. KUL! Nu tycker jag att den ligger på en perfekt låg nivå! Mina lån ligger på 1,42% och 1,56%, heelt perfekt! Eller det bästa vore ju såklart räntefritt ;)
Än så länge har jag faktiskt lyckats klara mig ganska så bra, trots att jag bara har studiemedel som inkomst, den lönen jag får av Citymail är ju såpass liten, men den är ju såklart oxå välkommen. En tjej som läser kursen Social omsorg med mig pratade om ett extrajobb på något äldreboende i Tyresö. Så jag kanske börjar extraknäcka där! Men vi får se, ni får ju veta det bland dom första om det skulle ske!
Ska dra om en stund, ut i kylan. Eller det är iofs inte såå megakallt, var ute med Rocky nyss och jag frös inte så mycket!
Åh nu är Cissi och Chrille borta i Ullared, eller jag tror iofs att dom kom fram dit igår redan, men det ska bli spännande att få höra hur dom har haft det! På lördag och söndag är det min tur :) *längtar*
(Jag VET att det är fruktansvärt fult och fjortisaktigt att skriva ord inom stjärnor, men jag blev så sugen på det)

Bara för det så får ni en bild på mig, tror jag fyllde 15 här!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hallå Loppis! Läste vad du skrev på millans blogg, håller med dig äggakaga är godare. En redigt god skånsk äggakaga. Kram extra mamma

2009-11-11 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback