jag har återuppstått!

Vilket konstigt ryggskott eller vad det nu var jag fick igår när jag blev helt invalido! Jag har sovit jättebra och nu när jag vaknade så kändes det nästan som vanligt! Jag kan böja ryggen och jag kan gå utan att se ut som en strålskadad bongotrumma ;)
Så om jag inte får något läskigt återfall så kommer vi komma iväg imorgonbitti som planerat! *yaaay* Haha Jocke skojjade och sa att vi inte skulle komma iväg om jag hade ont i ryggen, men då blev jag lite sur. INGET ska stoppa min resa till Ullared! Eller möjligtvis om jag skulle bli så invalido så jag akuthamnar i rullstol. Men det kommer inte att ske. Guud vad jag svamlar! Nu ska jag äta upp min frukost-shake och sen dra mig till skolan. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback