nu funkar det igen!

Mitt internet på min lilla bärbara har krånglat under dagen, men nu har lillebror fixat det åt mig :)
Idag har jag varit på Hälsomässan i Älvsjö, jag var där med Zanna och Andrea, vi hade sjukt trevligt och jag fick lite naprapat-behandling, hur skönt som helst! Och sen fick man provsmaka en massa proteinbarer och nyttiga juicer och sånt och jag såg flera kändisar! Malin Berghagen, Anna Skipper (+ herr Skipper) och sen en kille som är med i en dokumentär som heter Armlös, Benlös, Makalös, han har varken armar eller ben men klarar sig hur bra som helst ändå! Ball kille! Dessutom så tävlade jag en massa, så vi får se om jag vinner något! Jag tävlade om typ biobiljetter, sparesor och nåt lyxpaket

Utanför Älvsjömässan


En massa saker som jag fick med mig från mässan!

Vi fick en varsin stegräknare oxå! Hittils har jag gått ungefär 4000 steg, men vi fick på oss dom när vi redan hade gått runt flera timmar, så jag tror att jag har gått dom rekomenderade 10.000 stegen som man ska ta varje dag!
Egentligen så skulle jag ju ha åkt hem till Micke och Lena idag (min farbror och faster), men Lena har blivit sjuk, så det blev inget kalas idag. Men det var tur för då hade jag inte hunnit göra så mycket på mässan som jag fick gjort idag! Hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback