den slappa dagen fortsätter

Vi åkte en snabbis till Willys och handlade lite mat, vi åt en supersmarrig fisksoppa till middag och nu har jag gjort en god efterrätt, gino heter den, och det är frukt som man delar i bitar och sen stoppar i en ungsform med riven vit choklad över (sen ska den stå en liten stund i ugnen oxå) åsså har man vaniljsås eller glass till! Gott och halv-nyttigt.
Jag har dessutom kollat på ytterligare en film, Tjenare kungen gick på femman för en liten stund sen. Helt okej film, det är regisören Ulf Malmros som har gjort den filmen. Han har även gjort Smala Sussie och Bröllopsfotografen, jag tycker hans filmer e rätt sköna! Imorgon ska jag läsa lite i mina skolböcker, vi ska göra arbeten om olika cancerformer, eller vi ska välja en varsin cancerform och skriva så mycket vi kan om dom, men vi har typ 3 veckor på oss, men jag ska kolla ut den som jag tycker verkar mest intressant. Nej vi hörs imorgon!

Ser så risig ut idag så ni får en gammal bild istället! Inte för att jag va så jävla mycket snyggare på den här bilden, haha jag ser ut som en liten vänster-aktivist som håller i en tegelsten som jag ska kasta på nåt skyltfönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback