Städa till kaffe och Coldplay

Hejhej! Röjjer upp lite här hemma, det är ju småskit typ överallt som bara ligger skräpar till ingen nytta! Satte på min favorit-Coldplay-skiva X&Y och gjorde mig en gigantisk kopp med kaffe, så nu är jag pigg och redo! Har redan börjat röjja lite i kök och badrum, så nu står vardagsrummet på tur (det är så skönt att kunna ha en massa olika rum, i min gamla lägenhet var det lixom bara ett stort rum + badrum). Snart eller om några timmar iaf blire åka av till Nynäshamn och mammsen! Ska äta middag där med nästan hela familjen Olsson + en Lärksäter. Ska bli riktigt trevligt! Nej nu kliar det i hela kroppen, måste börja städa NU!

Ha en fin fredag om jag inte slänger in något mer inlägg idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback