Dax att göra sig klar!

Ja, alltså man blir ju inte sådär festsnygg som jag ofta brukar vara på fem minuter, så jag ska redan nu hoppa in i duschen och pilla och fixa! Zanna o Christoffer har partaj ikväll så jag måste välja ut några tjusiga kläder jag ska ha ikväll! Sen ska jag svepa kaffe så jag blir lite pigg, tänkte ta en powernap efter jobbet, men den blev aldrig av...såg reprisen av Så ska det låta istället! Har tänkt på en sak, varför säger man att man "bara ska komma förbi och säga Hej" på en fest? Man kommer ju inte direkt dit och säger Hej och drar sen... Jag o Zanna skrattade lite åt det när vi började prata om uttrycket! Nej, duschen kallar på mig, jag luktar nästan lite pensionär!

Mina favoritgrannar ♥


Kommentarer
Postat av: zanna

hahaha klockersss :) du är våran favoritgranne också <3

2010-04-17 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback