Goodmorning!

Igår så var jag inte så sugen på att blogga, jag var med Zanna nästan hela dagen, vi gjorde fattiga riddare till lunch och det var så himla gott! Var många år sedan jag åt det sist! Idag så ska vi ha grupparbete hemma hos mig igen, Daniel är påväg hit, Janine kommer lite senare och Bea ska komma hit imorgon så ska vi jobba lite! Jag tänkte nog, hör och häpna, ta mig till gymmet idag! Har haft jordens svacka, har nog inte varit där på nästan 3 veckor! Skandal! Fast jag har ju tränat lite själv, varit ute och joggat, snurrat runt på högdalstoppen, gjort en massa utfall och upphopp! Så helt dålig har jag ju inte varit :)
Ååh längtar som fan till fredag, då kommer lite pengar in! Jag har en massa grejjer som jag måste köpa, typ diskmedel, tvättmedel, toalettpapper och sånt där tråkigt men väldigt nödvändigt! Och framförallt så behöver jag köpa nya linser, mina är verkligen på gränsen, har haft dom över en månad! En ny bloggdesign är på G oxå, känner att den här ugglan har gjort sitt nu! Måste fixa en mer vårig bild. Hörs senare!



Här är en gammal goding från gymnasietiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback