Hurtbullarna!

Herregud vad skönt det är ute! Man blir verkligen så glad av solen! Det är helt perfekt väder för att vara ute och träna, inte för kallt och inte för varmt, precis lagom! Vi var ute vid högdalstoppen, jag har alltid trott att det bara finns 2 toppar, men icke, det fanns 3 stycken! Vi var på den lägsta i måndags och på dom andra två superhöga idag! Vi var ute i mer än 1,5 timmar! Sen åkte jag förbi citymail och hämtade ett par tofflor som jag ska ha på Rosengården imorgon! Dessutom så hittade jag en efterlängtad skiva, som jag trodde att jag hade haft bort i flytten, men där låg den! Min Nationalteatern-skiva! Lyssnade alltid på den när jag körde citymail-bilen, satte alltid på Livet är en fest på megahögt när jag hade delat klart all post :) Idag blir det lax och grönsaker till middag! Har inte ätit godis på tre dagar nu, känner mig inte ens sugen, och det är inte ofta jag känner så! Nej nu ska jag nog börja med maten. Hörs kanske ikväll!

Gryym skiva! Haha inköpt på Gekås för en massa år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback