Kameran är hemma igen!

Idag så var det till att kliva upp tidigt, hade lektion på förmiddagen. Iofs en riktigt slapp lektion, vi disskuterade lite om könsroller, homosexualitet och sen såg vi en dokumentärfilm som var sjukt spännande. Den handlade om muslimska kvinnor som i sitt hemland var tvungna att sälja sex och dom knarkade och det var helt sjukt! Men tyvärr så började filmen att hacka när det var typ 20 minuter kvar, så vi får se slutet en annan dag. Sen åkte jag hem och gjorde lunch med Zanna, det blev omelett! Efter det så har vi varit uppe på högdalstoppen idag igen, men nu valde vi ett annat ställe. Vi hade köpt med oss en varsin latte som vi zippade på i solen på en bänk! Hur skönt som helst, satt tillomed i t-shirt ett tag! Nu har jag precis kommit hem och blev helt död, ska försöka skriva klart ett arbete, sen ska jag träna spinnPuls med Bea. Hörs senare. Eller förresten, dom ringde från Expert, typ 3,5 veckor senare och äntligen är min kamera tillbaka! Nu verkar den funka, och det gick på garantin oxå! GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback