Lediga dagar är bra dagar!

Hade ställt klockan på nio, vaknade av mig själv bara några minuter innan, sånt är verkligen hur skönt som helst! Jag känner mig snuskigt positiv idag! Om ungefär en timme så sitter jag på salongen och får håret fixat, har längtat! Det är ju superfint mitt hår när man fixar till det, men under allt så ser det förjäkligt ut! Det är så skönt att jag känner min frisör, hatar att sitta och kallprata medans man blir klippt, sånt är så obekvämt! Men nu sitter vi och snackar om allt mellan himmel och jord och dricker te medans frillan blir fin! Nu ska jag sörpla i mig min lilla kaffekopp och sen måste jag ju sminka mig lite, vill ju inte gå ut och se ut som en lik! Hörs sen när jag kommit tillbaka!



En bild från igår, har ju inte sminkat mig ännu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback