Pluggar faktiskt!

Nu har jag varit på min mattelektion, fattade ingenting, för nu gick vi igenom pittagoras sats (hehe roligt namn) och roten ur, vilket var något för avancerat för mig. Men Bea ska hjälpa mig lite ikväll! Just nu sitter jag hemma hos Daniel och pluggar, fick en kaffe (han har såndär flashig kaffemaskin, o jag fick den starkaste) så nu kommer jag att bli svinpigg snart! Det verkar som om att jag inte kommer få någon plats på bodypump-passet, dom har fortfarande inte hört av sig, men jag ska ändå vara där och kolla, kanske det blir någon som hoppar av i sista minuten! Hoppas det, MÅSTE träna hårt idag! Haha nu upptäckte Daniel att jag bloggar istället för att plugga...Hehe hörs senare istället!



Bea o Daniel i vintras!

Kommentarer
Postat av: Madde

Trodde den hette Pythagoras sats? ;-D

2010-04-12 @ 17:22:43
URL: http://mittlivsommorsa.bloggsida.se
Postat av: Martina

hehe mycket möjligt, men det ser mycket roligare ut om man skriver det som pittagoras sats ;)

2010-04-14 @ 09:55:53
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback