Halsfluss dårå!

Idag har jag spenderat typ 2 timmar på Råggans vårdcentral, är helt tjock i hela halsen och har inte sovit bra alls inatt. Men nu har jag iaf fått konstaterat att det är halsfluss som jag har dragit på mig, så hämtade precis ut pencillin på apoteket. Dock så har vi idag ett studiebesök med klassen som jag inte får missa, så trots att jag är sjuk, så måste jag vara med på studiebesöket! Som tur är så har jag typ ingen feber, men jag låter som en groda när jag försöker prata... Ska göra mig en stor kopp te nu, med en massa honung i, har hört att det hjälper mot onda halsar! Hare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig!

2010-02-23 @ 12:51:12
Postat av: Martina

Tack :)

2010-02-23 @ 17:53:49
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback