Thåström, bortamatch och förlust

Så skulle man kunna sammanfatta min lördagskväll och dagen idag! Konserten var super! Ville inte att den skulle ta slut! Efter så tänkte vi att vi skulle ut först, men sen sa Roger att han hade minsann match imorgon (idag alltså) och skulle åka hem, så vi gjorde detsamma och köpte en varsin meny på grillen här i Högdalen. Satt jävligt fint
Sen sov jag över hos Zanna på hennes soffa. Haha man kan nästan kalla det för bortamatch, fast ändå inte! Sen idag har vi myst hela dagen, druckit kaffe, ätit piroger och kollat på två filmer! Först blev det Heartbreak Hotel och sen I taket lyser stjärnorna. Jag har sett båda två innan, men dom är lika bra för det!
Sen vid fyra idag så var det handbollsmatch, tyvärr så förlorade "mitt" lag, men nästa gång kanske dom vinner! Nu ska jag försöka plugga lite, har prov imorgon i etik och livsfrågor, och jag ser verkligen inte fram emot det! Dock så är jag ledig sen när provet är klart, så det är ju skönt!
Tog tyvärr inte några bilder som är värda att lägga upp här igår, bara typ tre suddiga bilder lyckades jag med att ta! Men ni kan få en från tidigare igår, den är tagen en liten stund innan jag gick på pilates! Heis!

Jag var en riktig färgklick igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback