Darth Wader

Gissar på att jag kommer låta som Kamillas favorit dom närmaste dagarna iochmed att jag har blivit förkyld! Var på Ikea även denna söndag med mammsen, hon skulle köpa lite mer stora möbler och ville ha lite hjälp. Sen efter Ikea så gled jag över till Zannie, vi har båda två suttit som två jon med öppna munnar och snytit oss. Vid 4-snåret så var det ju handbollsmatch, tyvärr så förlorade det laget som vi hejjade på, men dom vinner säkert nästa match!

Här är en bild från igår, innan jag blev en gående bakteriehärd, alla körde på lillfingret hela kvällen, vi skulle ju trots allt schteeka järnet! Jag hade verkligen skitroligt igår, så tack till Kamilla o Arnis som hade festen! Resten av bilderna finns på fejjan! Nu ska jag lägga mig och läsa, ska ju upp tidigt imorgon och gå till skolan :) Skönt att få lite mer struktur i vardagen igen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback