En helt vanlig måndag dårå

Ååh då är man uppe med tuppen och sitter framför morgonteve med en stor tekopp i handen. Ska snart bege mig ut med hunden och sen vidare mot skolan! Ska bli kul att träffa alla klasskamrater igen, har ju inte sett som på 3 veckor! Tyvärr så verkar det ha snöat under natten, för just nu är det en plogbil utanför köksfönstret som håller på och låter, men najs att dom plogar innan jag kommer iaf! Lite mer förkyld idag än vad jag var igår, men det kommer inte stoppa mig från att gå till skolan! Förresten, imorgon har jag bokat in en tid på salongen, ska ta ut mitt trasselsudd till löshår nu, har ju haft det ända sen början på september! Och sen ska jag sätta in nytt och fräscht hår :) Ska försöka ta lite bilder, alltid kul att se! Hörs!

Min favoritmugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback