14 timmar senare...

Idag har mina blogginlägg inte uteblivit pga bakfylla. Dom har uteblivit pga att jag jobbat mellan 7-21 idag. Helt sjukt länge! Egentligen skulle jag ju bara ha jobbat till 15, men en blev sjuk och jag kunde ju inte direkt säga nej min första dag! Så ett 14-timmarpass avklarat och jag kommer bli glad sen när jag kan casha in lönen! Dessutom är det ju söndag idag och extra bra timlön blire ju då! Dock så är jag nu så trött att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta, så jag tar det säkra före det osäkra och lägger mig ner och sover. Hörs imorgon istället. HADEE!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Välkommen till vården! Sånna pass är vanliga :) Men som sagt bra pengar på helgen =) Hoppas att du trivs på ditt nya jobb. Vad var det för böcker som du hade att sälja? kram

2010-03-14 @ 22:41:41
URL: http://cisssilullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig martini! Jobbade oxo igår, dock bara 12 timmar :P ses snart!

2010-03-15 @ 11:48:27
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback