Saknar ni mig?



Såhär känner jag mig just nu!


Men jag är ju en woking woman. Jobbade hela helgen, igår fick jag äran att jobba 7-21 fast på 2 olika avdelningar. Dessutom så går det magsjuka på äldreboendet, hoppas fan att jag inte blir smittad! Än så länge känner jag mig inte risig i kistan iaf! Idag har jag varit iväg på ett ledsagaruppdrag och nu ska jag strax iväg på ett till. Det är så jävla kallt ute, så det blir vinterjackan på! Höll på att frysa ihjäl på förmiddagsuppdraget! Nu har jag och Rocky lunchat lite och just nu så dricker jag en brutalt stor te. Mm chai-te! Efter det här uppdraget som kommer nu så ska jag träffa Kamilla så ska vi gå på Beck! Har fått biljetter från SF, dom har en medlemskväll idag, tyvärr så var alla biljetter på biograferna i närheten slut, så vi får löka ut ända till Vällingby! Men som tur är, så är det ju bara att hoppa på tuben, chilla en halvtimme så är man framme! Nu måste jag dra, ska ju pälsa på mig ordentligt och det tar ju sin lilla stund. Ska försöka att blogga lite bättre den här veckan! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback