Svettlök

Jag var ju iväg och tränade, Bea fick mitt mess mitt i spinningpasset typ, så hon kom inte och tränade med mig. Jag höll på att svettas ihjäl, jag trodde att det bara var en enda stor blöt fläck kvar utav mig efter spinningen. Det rann SERIÖST svett från mig, tror jag såg en liten pöl under min spinningcykel. Men det är ju så jäkla skönt att svettas! Dock så känner man sig som en gris i en bastu, men ändå! Sen körde jag lite core, det var lite lugnare iaf! Sen har jag varit med Zanna på bea (affären) och köpt lite mat, det blir tonfisksallad här strax! Och ikväll ska jag på bio med Mills. En förhandsvisning av en svensk film som heter Tusen gånger starkare. Får se om den är något att ha! Annars så schteker vi idag med! Sjukt fint väder! Heis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback