Working woman!

Eller just idag har jag inte arbetat, bara gjort en massa grejjer inför jobb! Jag ska gå klart introt på ledsagarkontoret imorgon på förmiddagen, sen har jag mitt första uppdrag, dom skriker efter folk där! Jag har fått ett uppdrag imorgon ju och sen ytterligare ett på torsdag! Dessutom ska jag jobba på högis äldreboende fredag-söndag! Skönt att det är så pass lite i skolan just den här veckan, har dock ett arbete som jag måste göra klart, vi såg en film idag och ska ha skrivit en reflektion om den till på tisdag! Lunchen idag var nog den bästa lunchen på riktigt länge! Det var jag, Isaura o Daniel, vi gick o köpte sjukt goda mackor på ett litet italienskt ställe på Götgatan, sen gick vi hem till Daniel, satte oss på hans balkong o drack en öl var! Tyvärr så hade solen precis försvunnit, men det var så jäkla gött ändå! Sen har jag varit ute o joggat + att jag gjorde 100 situps idag! Hadet!



RIKTIGT NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback